TRENDING
فيديو - حسام حبيب يعتدي على شيرين ويوضح السبب

كشف حسام حبيب تفاصيل أزمته الأخيرة مع شيرين وعلق على موضوعه مع طليقته شيرين عبد الوهاب قائلًا: "أنا في صدمة مش مجمع اللي بيحصل، وعارف أن الناس واخدة عني فكرة مش حقيقية لأني مطلعتش دافعت عن نفسي ولا مرة، وكنت منتظر منها تطلع تقول.. ولما طلعت أتكلمت قالت حسام عمره ما عملي حاجة ولا أخد مني حاجة وأنا مقولتش أنه سرق.. ولكن الكلام دة مش حقيقي هي قالت أن أنا سرقت على الهواء قدام الناس كلها".

وأضاف: كانت لسه من كام يوم بتقول أن حسام ده أهلي وضهري وسندي وكل الكلام دة.. وأنا بتكلم دلوقتي وقلبي بيتقطع لأني محبش أبدا أني أتكلم عن شيرين كدة وعايزها تفضل غلاوتها عندي زي ما هي ومكانتها زي ما هي لكني للأسف مضطر أدافع عن نفسي عشان أنا وراية أهل وعيلة ساءت سمعتهم بسبب اللي شيرين بتعمله. وكنت منتظر منها في يوم من الأيام أنها تديهم حقهم وتديني حقي لأن عيلتنا فيها بنات ورجالة محترمة ومينفعش أبقي أنا في موقف أني أجبلهم الكلام.. ومع ذل سكت وعمري ما دافعت عن نفسي.. ودة لغلاوتها عندي.. وياما قالتلي أطلع أتكلم كنت بقولها لا أنا مقبلش أن أنتي تطلعي كدابة.


ختم حبيب "اقسم بالله العظيم انا مالمستها وشيرين عبدالوهاب بتهددني طول الوقت وبتقولي مش هخليك تعرف تمشي في الشارع،ومن اسبوع قلبها كان واجعها وبتقولي كل ما حد بيشتم فيك، بحس أن أنا السبب ومش عارفة اعمل ايه عشان أكفر عن الذنب ده وشخصياَ انا اتحملت كتير.. وقسماَ بالله العظيم انا عمري ماخدت منها فلوس".




يقرأون الآن