TRENDING
هجوم ارتدادي على عمرو مصطفى..!

تجدد الخلاف العلني بين عمرو مصطفى و تامر حسين و عزيز الشافعي، على خلفية الهجوم الذي شنّه عمرو على زملائه في الوسط الفني، والأخص الملحنين والشعراء، وذلك خلال أحد اللقاءات، قائلا:"مليش زمايل في الوسط الفني، ومفيش أغنية مسموعة السنة دي وحققت نجاح واللي بيتشغل معايا عشان ينجح وبس انت مين يبني انت حشرة".


فكتب تامر حسين عبر صفحته على "فيسبوك" مدونة طويلة رد فيها على "الملحن سليط اللسان"، واعتذر فيها من الزملاء، مؤكدًا ترفعه عن السجّال متمسكًا بأخلاقه وتربيته.

وفيما اتهم "مصطفى" بالغدر بمن ساعدوه وبقلة احترام الزملاء والتعالي "إنت لا ترتقى إنسانيًا تبقى زميل ل واحد فيهم شتان فرق الأخلاق ده انا اللي بعتذرلهمُ على التشبيه الغير موفق مني ظلمُتهم"، أضاف: "معنديش فُجر الخصومه ولا حابقىّ مُتقلب الود زيك مع كل اللي أحسنوا إليك وساعدوك، عشان لما حد من الجمهور المحترم يشوفني مايقولشى عليا قليل الأصل ونتساوىّ ف القُبح ودي أخر مرة حاغلط وأجيب سيرتك لاني ما بقيتش ب أتشرف بيها وب أتكسِف منها".


وعلق مدين على كلام تامر حسين، قائلا:"انا زمايلي هما الفنانين المحترمين قبل ابداعهم و نجاحهم غير كده ماليش زمايل, بعد كده يا تامر ماتظلمناش تاني"

بينما كتب عزيز الشافعي:"ريحة الشياط مش حلوة لو طالعه م المطبخ، لكن مسك و عنبر لما تطلع ف فيديو، مابتعرفش تعمل طرب انت غير ف الصياح بس ماشاء الله عليك".

يقرأون الآن