TRENDING
من هدى رمزي الى شيرين: هذه الحياة تُدمّر!

حرصت الفنانة هدى رمزي على توجيه رسالة الى المطربة شيرين عبدالوهاب، خلال مداخلة هاتفية مع برنامج "تفاصيل" للإعلامية نهال طايل عبر قناة "صدى البلد 2" قالت فيها: "شيرين عبدالوهاب الروعة دي الظروف اللي اتحطت فيها النهاردة بتتعامل معاها، الحقيقة أنا بشوفها بتخسر ومحافظتش على مكانتها".

وأشارت هدى رمزي إلى أن الحياة الشخصية أوصلت شيرين الى ما هي عليه اليوم، فالحياة الشخصية تدمّر الفرد مهما كانت مكانته في المجتمع.

ووجهت هدى رمزي رسالة الى شيرين عبدالوهاب قائلةً: "إنتي خسارة ارجعي تاني الفنانة اللي بتحترم فنها وجمهورها علشان هو اللي هيدكّي طاقة بعد ربنا سبحانه وتعالى، إزاي توصلي للدرجة دي، فوقي وقومي وارجعي تاني واقفلي الباب ده تماماً وحطّي لوح قزاز واطّلعي لقدام وانسي كل اللي ورا وبجد أتمناها ترجع من جديد".

وعن أوضاع الوسط الفني اليوم، قالت إن الظروف الحالية في مجال التمثيل لا تسمح بتقديم عمل مثل فيلم "جري الوحوش"، لما يحمل من قيمة فنية عالية، فالفن اختلف في السينما والتلفزيون وحتى في المسرح والإذاعة وفي الطرب وفي كل شيء، حتى المهرجانات الفنية التي تُقام خارج مصر، تهتم بالفن القديم لنجوم الزمن الجميل"، وضربت مثلًا بفرقة مغربية تغنّي لـ "العندليب الأسمر" الراحل عبدالحليم حافظ، والراحل فريد الأطرش، ومحمد عبدالوهاب ومحمد فوزي.


يقرأون الآن